Saturday, February 8, 2014

یکی دیگر از کشاورزان نیز به ایرنا گفته است که یک فرد عادی به هیچ عنوان نمی تواند مجوز حفر چاه به خصو

گزارش خبرگزاری دولت از نابودی کشاورزی ورامین بر اثر حفر چاه در باغ های پسته لاریجانی ها | BamdadKhabar vin decode | بامدادخبر
ایرنا خبرگزاری رسمی دولت با انتشار گزارشی از نابودی و خشک شدن زمین های کشاورزی ورامین به خاطر حفر حلقه چاه برای چند باغ پسته ی مشخص خبر داده است. این خبرگزاری صاحب این باغ های پسته را آقای ل معرفی کرده که به نظر می رسد یکی از برادران لاریجانی باشد.
بنا بر این گزارش شهرستان ورامین با هزار هکتار اراضی کشاورزی یک قطب کشاورزی استان تهران و از مناطق کشاورزی مطرح در کشور است اما به دلیل کمبود آب تنها نیمی از اراضی منطقه زیر کشت می رود در این وضع سودجویانی هم هستند که این نیم کاسه حق آبه کشاورزان بومی را به شکم چاه های عمیق شخصی خود می مکند.
کشاورزان ورامینی به خبرگزاری ایرنا گفته اند که باغ های پسته ای که در منطقه سالاریه و سیاه کوه به نام باغ آقای ˈل ˈ احداث شده تاثیر بسیار زیادی بر روی کشاورزی شهرستان ورامین داشته و مشکلات عدیده ای برای کشاورزان این منطقه به وجود آورده است. برخی از این کشاورزان vin decode نیز گفته اند که چاه های حفرشده vin decode در این باغ ها کشاورزی vin decode آنان را به نابودی کشانده و زمین های زراعی را خشک کرده است.
محمد النچری یکی از این زارعان به این خبرگزاری گفته است که برای آبیاری این باغات پسته بیش از حلقه چاه حفر کرده اند که این چاه ها تمامی آب های زیرزمینی را جذب کرده و باعث افت شدید سطح آب چاه های بالا دست شده است. این کشاورز ورامینی افزوده است که این چاه ها همگی در یک مسیر قرار دارند و تمامی آب های زیرزمینی vin decode این منطقه را برای آبیاری بیش از پنج هزار هکتار باغ پسته ای که در اراضی ملی احداث نموده اند استحصال می کنند.
یکی دیگر از کشاورزان نیز به ایرنا گفته است که یک فرد عادی به هیچ عنوان نمی تواند مجوز حفر چاه به خصوص در این منطقه کم آب را اخذ کند ولی به راحتی صاحبان این باغ های وسیع تعداد بسیار زیادی چاه آب حفر کرده و آب هایی را که به کشاورزان ورامینی تعلق دارد استحصال می کنند.
این vin decode نخستین بار نیست که زمین های زراعی برادران لاریجانی در ورامین خبرساز می شود. در آخرین روزهای خرداد ماه سال سایت بامدادخبر با انتشار اسنادی محرمانه از تصرفات محمدجواد لاریجانی در اراضی طبیعی حومه ورامین پرده برداشته بود. در این نامه ها به تصرف بیش از هکتار اراضی ملی در حاشیه ورامین حفر چندین حلقه چاه غیر مجاز در این منطقه نگه داری بیش از راس گوسفند و نفر شتر به صورت غیرقانونی در دامداری های احداث شده در اراضی تصرفی توسط محمدجواد لاریجانی اشاره شده بود.
از سوی دیگر محمدجواد لاریجانی در نامه های متعددی به مسوولان وقت از جمله وزیر جهاد کشاورزی سعی در آزادسازی و ثبت سند این اراضی را دارد. این در حالی است که بر اساس اسناد منتشر شده محمدجواد لاریجانی چندین بار مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است اما در تمامی پرونده ها و با وجود ادله لازم عدم پیگرد صادر یا پرونده مفتوح رها شده است.
انتشار این اسناد واکنش های متعددی را در فضای رسانه ای ایران به دنبال داشت. از جمله صادق لاریجانی vin decode رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی vin decode تاکید کرد که به این پرونده بدون هیچ اغماضی رسیدگی خواهد شد هرچند که با گذشت نزدیک به یک سال از انتشار این اسناد هنوز خبری از نتیجه ی این رسیدگی منتشر نشده است.
اختصاصی بامدادخبر انتشار اسناد محرمانه زمین خواری برادران لاریجانی پرونده vin decode جواد لاریجانی زیر نظر مستقیم vin decode صادق لاریجانی پیگیری می شود اولین واکنش جواد لاریجانی به انتشار اسناد زمین خواری اش: افتخار می کنم رییس کل دادگستری تهران: پرونده جواد لاریجانی در دست بررسی است
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> vin decode <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
آخرین عنوان ها تصویری: وقتی بیانسه در اقیانوس شیرجه می زند بررسی عنوان های اقتصادی روزنامه های پنج شنبه بهمن تهران بررسی عنوان های اقتصادی روزنامه های صبح چهارشنبه بهمن تهران کم تحرکی نیمی از زنان ایرانی و افزایش احتمال ابتلا به سرطان نگاه های عجیب ربیعی و محجوب به وزیر کار سوریه بررسی عنوان های اقتصادی روزنامه های سه شنبه بهمن تهران وقتی مایلی سایرس سلفی می گیرد بررسی عنوان های اقتصادی روزنامه های صبح شنبه بهمن تهران آلبوم عکس: نوازش های سکسی شکیرا و ریحانا در موزیک ویدئوی مشترک شان مردان ایرانی زودتر از زنان تصمیم قطعی به زندگی مجردی می گیرند آلبوم عکس: سلبریتی ها در زندان نقشه ی اجتماعی ایالات متحده: شاخص های جامعه شناختی vin decode
داغ ترین ها آلبوم عکس: دوست دختر کریس رونالدو با مدیر برنامه ایرانی اش آفتاب می گیرد آلبوم عکس: گلشیفته فراهانی vin decode و نیکی کریمی در فستیوال فیلم ابوظبی اختصاصی بامدادخبر انتشار اسناد محرمانه زمین خواری برادران لاریجانی آلبوم عکس: درز تصاویر نیمه برهنه ریحانا و کیت موس در آغوش هم آلبوم عکس: جنیفر لوپز در افتتاحیه vin decode پارکر در لاس وگاس گزارش تصویری از موزه سکس آمستردام هزار دلار برای عکس نیمه برهنه آنجلینا جولی و اسب سفید محکوم به اعدام نابغه


No comments:

Post a Comment