Friday, January 31, 2014

معوان استاندار و فرماندار طبس نیز در در جمع نمازگزاران مسجد روستای فهالنج اظهار داشت: در خصوص مشکل آ

 
علیرغم کمبود اعتبار گازرسانی طبس به سرعت انجام شد + گزارش تصویری 29 دی 1392 - 00:24                          تعداد بازدید: 2132                          کد خبر : 82192
طبس- خبرنگار یزدفردا/ "محمد علی عبداله زاده" نماینده مردم طبس در مجلس و" احمد طالبیان مقدم"  معاون استاندار و فرماندار check car history شهرستان طبس با حضور در جمع نمازگزاران به بررسی مشکلات روستای فهالنج از جمله مشکل چاههای کشاورزی روستا بهسازی جاده روستایی فهالنج به پروده بهسازی ورودی روستا و گازکشی پرداختند.
عبداله زاده افزود: در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه گازرسانی در کشور متوقف شده است اما در عین کسری بودجه در شرکت ملی گاز ایران گازرسانی دیهوک و روستاهای بخش مرکزی طبس در دستور کار می باشد و پروژه گازرسانی عشق آباد بزودی عملیاتی می شود.
معوان استاندار و فرماندار طبس نیز در در جمع نمازگزاران مسجد روستای فهالنج اظهار داشت: در خصوص مشکل آب روستا اثرات منفی برخی چاههای حفر شده در منطقه باعث کاهش دبی آب چاههای فهالنج شده اما با مساعدت مدیران استان نتیجه مطلوب مردم حاصل شد و بودجه لازم آبرسانی فهالنج در اختیار جهاد کشاورزی گذاشته شد که جهاد نیز به زودی این عملیات را آغاز خواهد کرد و انشاءالله با یاری مردم  این مهم محقق خواهد شد.
فرماندار شهرستان check car history طبس افزود: پروژه گازرسانی به شهر طبس تا اواخر دیماه کاملا تمام می شود و کار گازرسانی به 10 روستای طبس آغاز شده است و در فاز بعدی روستاهای بالای 15 کیلومتر فاصله در دستور کار قرار دارد.
این مقام عالی دولت در طبس خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ اعتباری از سوی دولت به شرکت گاز خراسان جنوبی داده نشده است و با این وجود شرکت گاز استان برای پروژه گازرسانی شهرستان طبس تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان هزینه کرده است. 
صفحه اول | آرشیو | پیوندها check car history | تماس با ما | خبرخوان تمامی حقوق این سایت برای سایت خبری یزد فردا محفوظ است .

No comments:

Post a Comment